S novým e-shopem jsme snížili limit na dopravu ZDARMA od 1 500,- Kč (SK 60 Euro)

Časté dotazy

Jak uplatním slevový kupon?

Slevový kupon můžete zadat do pole slevový kód v dolní části objednávky.

Mohu využít více slevových kuponů?

Ano, druhý slevový kupon, prosím, opište do poznámky dole v objednávce. Objednávku předem nehraďte. Vystavíme Vám novou fakturu, kde bude uplatněn i druhý slevový kód a zásilku zašleme dobírkou. 

Jak probíhá vrácení zboží?

Do 14 dnů od převzetí balíčku máte nárok na vrácení. Zboží, které potřebujete vrátit, zabalte a zašlete na adresu DIRECT ALPINE s.r.o. - VRÁCENÍ, Kateřinská 138, Liberec XVII, 460 02, Česká republika.

Důležité je vyplnit a přibalit formulář Odstoupení od kupní smlouvy. Při přijetí zásilky vám vystavíme doklad, ve kterém najdete přesné označení vráceného zboží a částku, kterou Vám do 10 ti pracovních dnů vrátíme na uvedený účet. 

Nesedí mi velikost, jak ji mohu vyměnit?

Zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí a objednat si zboží nové, v požadované velikosti. Pro vrácení využijte tento formulář Výměna a vrácení zboží, nebo jej naleznete na adrese www.directalpine.cz, v sekci „Reklamace a výměna zboží“.

Jak probíhá reklamace?

Na odkazu Odstoupení od kupní smlouvy, nebo na našich stránkách www.directalpine.cz v sekci „Reklamace a výměna zboží“, si stáhněte a spolu se zbožím jej zašlete na naši adresu Direct Alpine s.r.o., Kateřinská 138, 46013 Liberec 13.

Co když potřebuji opravit zboží?

Na odkazu Reklamace, oprava a úprava, nebo v sekci „Záruční a pozáruční servis“ na stránkách www.directalpine.cz,  si stáhněte formulář spolu se zboží pošlete nebo můžete dodat i osobně na adresu Direct Alpine s.r.o., Kateřinská 138, 46013, Liberec 13.

Mohu zboží vyzvednout osobně u Vás v Kateřinkách?

Ano, osobní vyzvednutí je možné. Stačí to uvést do poznámky dole v objednávce. Objednávku předem nehraďte. Vystavíme Vám novou fakturu, kde bude odečtena cena za dopravné. Jakmile pro Vás budeme mít zboží připraveno na vyzvednutí, budeme Vás kontaktovat.

Kterým dopravcem mám zboží zaslat?

Zboží můžete zaslat vámi vybraným dopravcem. Důležité je, aby bylo doručeno na naši adresu. Zaslání vráceného zboží je vždy na náklady zákazníka.

Za jak dlouho mi bude zboží doručeno?

Vaše objednávky vyřizujeme, balíme a expedujeme denně (v pracovní dny). Jakmile je zásilka předána Vámi zvolenému dopravci, obdržíte e-mail s odkazem na sledování zásilky.  Po ČR doručuje GLS zpravidla do druhého dne, nejpozději do 48 hod od předání zásilky dopravci. U ostatních dopravců je to i déle. U objednávek s doručením do zahraničí, je to individuální, dle adresy.

Ve chvíli, kdy zásilku předáme dopravci, již doručení nejsme schopni ovlivnit, změnit, ani zrychlit.

Jak prát Vaše oblečení?

Všechny podrobné informace ohledně praní najdete zde.

Kde najdu tabulku velikostí?

Tabulku velikostí produktu najdete u výrobku. Kompletní tabulku velikostí konfekcí a porovnání střihů kalhot najdete zde: velikostní tabulka.

Faktura mi přijde v zásilce?

Veškerá komunikace probíhá elektronicky, proto vám bude faktura zaslána na e-mail, který uvedete do objednávkového formuláře. Fakturu tedy v balíčku neočekávejte, šetříme tak životní prostředí.