Zavřít

S novým e-shopem jsme snížili limit na dopravu ZDARMA od 1 500,- Kč (SK 60 Euro)

Platba a doručení

Platební podmínky

Prodávající akceptuje následující platební podmínky:

  • Platba předem bankovním převodem - zdarma.
  • Platba na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka přepravce) - dobírka 25,- Kč pro CZ, 38,- Kč pro SK.
  • Platba kartou - zdarma.

Zboží zůstává do úplného zaplacení a převzetí ve vlastnictví Direct Alpine, avšak nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží Kupujícím.

Doručení

Osobní odběr

Zboží lze převzít osobně v sídle firmy, Kateřinská 138, 460 14  Liberec pouze po předchozí domluvě na tel. čísle 482 751 885.

Zasílání přepravní službou – ČR

Zboží je možno kupujícímu zaslat vybranou přepravní službou na adresu nebo do výdejního místa. Přepravce běžně dodává zásilky kamkoliv do ČR do 48 hodin. Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky.

Doprava zdarma při nákupu nad 2500,- Kč. 

GLS (do ruky) 85,- Kč
GLS Parcel shop 70,- Kč
Zásilkovna Home delivery 120,- Kč
Zásilkovna Pobočka 95,- Kč
Česká pošta balík do ruky - 150,- Kč
Česká pošta balíkovna - 100,- Kč

Zasílání přepravní službou – SR

Zboží je možno kupujícímu zaslat přepravní službou přímo na jím zvolenou adresu nebo do výdejního místa. Přepravce garantuje doručení zásilky kamkoliv do SR do 2-3 pracovních dnů. Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky.

Doprava zdarma při nákupu nad 2500,- Kč. 

GLS (do ruky) - 140,- Kč
GLS Parcel shop - 100,- Kč
Zásilkovna Home delivery - 160,- Kč
Zásilkovna Pobočka - 115,- Kč 

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@directalpine.com, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem nebo poštou Direct Alpine. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat, dává však Direct Alpine možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.